Saturday, March 24, 2007

lipsynch



tell me what you think.

B

7 Comments:

Blogger MathieuV said...

Hey Bartel.

Ge weet al wa ik ervan vind. Super werk.

Als ge toch commentaar wilt dan zou ik zeggen dat de "B" van "We don't need no stinking "B"adges", dat die iets krachtiger mocht. Maar ik moest moeite doen om iets te zoeken dus da zegt al genoeg.

Keep going
Ciao
Mathieu Vierendeel

2:45 PM  
Blogger Martin Wittig said...

Great work!!!!:)

4:45 PM  
Blogger Unknown said...

bedankt mathieu!! Ik ehb nu geen papier meer maar ik zal het zeker afwerken. Dan zal de b van badges wel goed moeten doorkomen

Thanks Martin!! Nice of you to come by.

B

10:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Knap,ziet er echt goed uit.
Ik zou het, wanneer hij naar voor leunt en zijn armen naar beneden gooit, dat paar frames trager laten gaan. Gaat nét te snel. Want der zit zo ne coole keyframe in die wat verloren gaat.

cheers!
Wouter

1:23 AM  
Blogger Unknown said...

bedankt wouter!

het probleem is dat ik op het eidne van de nacht geen papier meer had, dus de laatste seconde of zo is niet alles meer uitgeanimeerd. Los daarvan hebt ge wel gelijk die keyframe schiet wat te snel voorbij. Zal het moeten onthouden voor de volgende keer, want nu heb ik jammer genoeg geen tijd om het eens goed af te werken.

B

4:02 AM  
Blogger Unknown said...

haha, dat ken ik ;)

midden in de nacht + papier op..

al uw stuff is echt de max
werkt gij nu, studeert ge?
doet ge nog steeds animatie?

2:30 AM  
Blogger willborough said...

Bedankt voor het compliment. Ik ga nu net mijn tweede jaar animatie op sint-lukas Brussel afwerken. En van de zomer hopelijk ergens een stage...

B

2:26 AM  

Post a Comment

<< Home